Syyslukukauden 2012 opetusohjelma, tenttiaikataulu ja käytännön asioita

Yliopistolla on kesän aikana otettu käyttöön kokonaan uusi intranet. Sen vuoksi vanhaan kauppakorkeakoulun intraan (edu.tse.fi) ei tulla enää päivittämään lukuvuotta 2012-2013 koskevia tietoja. Uuden intranetin sivut ovat osoitteessa intranet.utu.fi, johon pääsee kirjautumaan yliopiston tunnuksilla. Koko Kauppakorkeakoulun luentoajat on nähtävissä intranetissa täältä. Alla linkitetystä opetusohjelmasta on nähtävissä pelkästään taloustieteen laitoksen syksyn luentoajat.

Ensimmäisen periodin kurssi-ilmoittautuminen alkaa jo ensi viikon maanantaina (20.8.). Ilmoittautuminen tapahtuu edelleen NettiOpsun kautta. Kursseille ei voi kuitenkaan ilmoittautua, ellei ole vielä ilmoittautunut läsnäolevaksi yliopistoon ensi lukukaudeksi. Kannattaa muistaa, ettei läsnäolo päivity samantien maksun suoritettua, vaan se saattaa kestää pari päivää. Lisäksi jo nyt voi ilmoittautua 30.8. pidettävään tenttiin. Tämä tenttikerta ei ole kesätentti vaan se on virallinen uusintakerta. Tentittävänä on kaikki kolmannen ja neljännen periodin tentit. Lista tenteistä löytyy alla olevasta tenttiaikataulusta ja nettiopsusta.

Syksyn 2012 opetusaikataulu
Lukuvuoden 2012-2013 tenttiaikataulu