Taloustienteen Klubi ry:n 50-vuotisjuhla 11.4.2014

Meillä on ilo kutsua Teidät viettämään kanssamme Turun yliopiston Taloustieteen Klubi ry:n 50-vuotisjuhlaa Turun Akatemiatalolle perjantaina 11. huhtikuuta 2014.

Ennen juhlaillallista pidetään cocktail-tilaisuus Turun Akatemiatalon aulassa kello 17.00. Varsinainen juhla alkaa kello 18.00. Juhlien jatkot pidetään Parkilla ja sinne on bussikuljetus juhlasta. Seuraavana aamuna järjestetään silliaamiainen. Lähtö silliaamiaiselle tapahtuu Turun kauppakorkeakoulun edestä kello 11.00.

Juhliin ilmoittautuminen aukeaa huomenna tiistaina 4.3.2014 kello 14.00 ja päättyy perjantaina 21.3.2014 kello 12.00. Juhliin voi ilmoittautua ainoastaan kyseistä linkkiä käyttäen:

Huomaattehan, että osallistumismaksu on suoritettava ilmoittautumisen yhteydessä. Seuratkaa ilmoittautumissivun ohjeita maksamisessa. Täytättehän kaikki lomakkeessa olevat kohdat, jotta ilmoittautuminen varmasti onnistuu.

Illalliskortin hinta on 65 euroa/henkilö alkoholillisella vaihtoehdolla ja 55 euroa/henkilö alkoholittomalla vaihtoehdolla. Seuraavan päivän silliaamiainen sisältyy illalliskortin hintaan.

Vuosijuhlien juhlapuheen pitää Valtiontalouden tarkastusviraston johtava finanssipolitiikan tarkastaja VTT Tomi Kortela

Frakki tai tummapuku, akateemiset kunniamerkit

Menuvaihtoehdot:

Menu 1:
Jokiraputartar
Karitsan paahtopaistia, timjamikastiketta ja röstiperunaa
Suklaamarkiisi ja marjakastiketta
Kahvia tai teetä